APA:
کپیزمانی، نیره، شکوهی یکتا، محسن، حسن زاده، سعید، غباری بناب، باقر، و کااجویباری، علی اصغر. (1398). اثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی. پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 10(4 )، 25-48. SID. https://sid.ir/paper/250109/fa
Vancouver:
کپیزمانی نیره، شکوهی یکتا محسن، حسن زاده سعید، غباری بناب باقر، کااجویباری علی اصغر. اثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی. پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛10(4 ):25-48. Available from: https://sid.ir/paper/250109/fa
IEEE:
کپینیره زمانی، محسن شکوهی یکتا، سعید حسن زاده، باقر غباری بناب، و علی اصغر کااجویباری، “اثربخشی برنامه داستان خوانی مشارکتی بر رشد زبان و آمادگی خواندن کودکان پیش دبستانی با مشکلات زبانی،” پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 10، no. 4 ، pp. 25–48، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/250109/fa