APA:
کپیفائزی، مرتضی، و نوروزی، حسین. (1394). بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی (مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال). راهبردهای بازرگانی، 22 (دوره جدید)(5)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/252986/fa
Vancouver:
کپیفائزی مرتضی، نوروزی حسین. بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی (مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1394؛22 (دوره جدید)(5):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/252986/fa
IEEE:
کپیمرتضی فائزی، و حسین نوروزی، “بررسی عوامل موثر در تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های مجازی (مطالعه موردی: فروشگاه مجازی آل دیجیتال)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 22 (دوره جدید)، no. 5، pp. 1–14، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/252986/fa