APA:
کپیزارعی، عظیم، شرفی، وحید، و ملکی، فاطمه. (1397). بررسی اثر بازاریابی رابطه ای مؤسسات خیریه بر واکنش های رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام). راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(12 )، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/252992/fa
Vancouver:
کپیزارعی عظیم، شرفی وحید، ملکی فاطمه. بررسی اثر بازاریابی رابطه ای مؤسسات خیریه بر واکنش های رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(12 ):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/252992/fa
IEEE:
کپیعظیم زارعی، وحید شرفی، و فاطمه ملکی، “بررسی اثر بازاریابی رابطه ای مؤسسات خیریه بر واکنش های رفتاری خیرین (مورد مطالعه: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایلام)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 12 ، pp. 1–16، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/252992/fa