مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

934
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

661
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو)

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 14

چکیده

 هدف اصلی از انجام این تحقیق, بررسی اثر کشور مبدا بر ارزش ویژه برند و ارائه مدلی جامع در محصولات دارویی می باشد. جامعه آماری تحقیق مذکور داروسازان استان های بوشهر و فارس می باشند که به شیوه نمونه گیری طبقه ای-تصادفی تعداد 187 نفر انتخاب گردید و مورد مطالعه قرار گرفتند. تجزیه وتحلیل داده های جمع آوری شده با استفاده از نرم افزارهایAmos21 وSpss21 صورت گرفت. یافته های تحقیق نشان می دهد که, بکارگیری اثر کشور مبدا در صنعت داروسازی می تواند باعث تقویت ارزش ویژه برند و ابعاد آن شود. بنابراین بازاریابان صنعت دارویی در تدوین برنامه های بازاریابی خود باید آگاه باشند که داروسازان در فرایند انتخاب و خرید برند, تحت تاثیر اثرکشور مبدا قرار می گیرند و باید جایگاه ذهنی برندهایشان را از طریق تاکید بر تحقیق و توسعه, کیفیت برتر مواد اولیه مصرفی, سرعت بهبود بیماران, قدمت صنعت داروسازی در کشورشان ارتقا بخشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بحرینی زاد، منیژه، اسماعیل پور، مجید، و حراقی، مسعود. (1396). ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو). راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(9 )، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/253001/fa

    Vancouver: کپی

    بحرینی زاد منیژه، اسماعیل پور مجید، حراقی مسعود. ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(9 ):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/253001/fa

    IEEE: کپی

    منیژه بحرینی زاد، مجید اسماعیل پور، و مسعود حراقی، “ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 9 ، pp. 1–14، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253001/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button