APA:
کپیبحرینی زاد، منیژه، اسماعیل پور، مجید، و حراقی، مسعود. (1396). ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو). راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(9 )، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/253001/fa
Vancouver:
کپیبحرینی زاد منیژه، اسماعیل پور مجید، حراقی مسعود. ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(9 ):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/253001/fa
IEEE:
کپیمنیژه بحرینی زاد، مجید اسماعیل پور، و مسعود حراقی، “ارائه مدل ساختاری اثر کشور مبدأ بر ارزش ویژه برند (مطالعه در صنعت دارو)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 9 ، pp. 1–14، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253001/fa