APA:
کپیملکی مین باش رزگاه، مرتضی، و شعبانی، عاطفه. (1396). بررسی تأثیر استراتژی کسب وکار, بخشندگی و پویایی محیطی بر عملکرد بازاریابی؛ تبیین نقش ممیزی بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدکننده دارویی). راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(9 )، 45-56. SID. https://sid.ir/paper/253005/fa
Vancouver:
کپیملکی مین باش رزگاه مرتضی، شعبانی عاطفه. بررسی تأثیر استراتژی کسب وکار, بخشندگی و پویایی محیطی بر عملکرد بازاریابی؛ تبیین نقش ممیزی بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدکننده دارویی). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(9 ):45-56. Available from: https://sid.ir/paper/253005/fa
IEEE:
کپیمرتضی ملکی مین باش رزگاه، و عاطفه شعبانی، “بررسی تأثیر استراتژی کسب وکار, بخشندگی و پویایی محیطی بر عملکرد بازاریابی؛ تبیین نقش ممیزی بازاریابی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدکننده دارویی)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 9 ، pp. 45–56، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253005/fa