APA:
کپیحمیدیان پور، فخریه، و ایزدی، حمید. (1397). بررسی تأثیر ادراک مصرف کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(11 )، 146-163. SID. https://sid.ir/paper/253008/fa
Vancouver:
کپیحمیدیان پور فخریه، ایزدی حمید. بررسی تأثیر ادراک مصرف کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(11 ):146-163. Available from: https://sid.ir/paper/253008/fa
IEEE:
کپیفخریه حمیدیان پور، و حمید ایزدی، “بررسی تأثیر ادراک مصرف کنندگان نسبت به اخلاق خرده فروشی آنلاین بر ارزش ویژه برند(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 11 ، pp. 146–163، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253008/fa