APA:
کپینوروزی، حسین، طیب زاه، مهدی، و شجاع، علی. (1397). بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه). راهبردهای بازرگانی، 25 (دوره جدید)(11 )، 104-119. SID. https://sid.ir/paper/253015/fa
Vancouver:
کپینوروزی حسین، طیب زاه مهدی، شجاع علی. بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1397؛25 (دوره جدید)(11 ):104-119. Available from: https://sid.ir/paper/253015/fa
IEEE:
کپیحسین نوروزی، مهدی طیب زاه، و علی شجاع، “بررسی نقش میانجی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در رابطه میان ابعاد بازاریابی تجربی و قصد خرید مصرف کننده (مورد مطالعه: بازار اینترنتی تلفن همراه)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 25 (دوره جدید)، no. 11 ، pp. 104–119، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253015/fa