APA:
کپیقریشی، منصوره، و بهبودی، معصومه. (1396). اثربخشی آموزش واقعیت درمانی گروهی بر تنظیم هیجان و افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر. سلامت اجتماعی، 4(3)، 238-249. SID. https://sid.ir/paper/253850/fa
Vancouver:
کپیقریشی منصوره، بهبودی معصومه. اثربخشی آموزش واقعیت درمانی گروهی بر تنظیم هیجان و افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر. سلامت اجتماعی[Internet]. 1396؛4(3):238-249. Available from: https://sid.ir/paper/253850/fa
IEEE:
کپیمنصوره قریشی، و معصومه بهبودی، “اثربخشی آموزش واقعیت درمانی گروهی بر تنظیم هیجان و افزایش خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دختر،” سلامت اجتماعی، vol. 4، no. 3، pp. 238–249، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/253850/fa