APA:
کپیمحمدی، روح اله، حمزه پور، مهدی، و حسینی فر، هدی. (1391). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات, رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان. تحقیقات مالی اسلامی، 2(1 (پیاپی 3))، 99-114. SID. https://sid.ir/paper/254980/fa
Vancouver:
کپیمحمدی روح اله، حمزه پور مهدی، حسینی فر هدی. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات, رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان. تحقیقات مالی اسلامی[Internet]. 1391؛2(1 (پیاپی 3)):99-114. Available from: https://sid.ir/paper/254980/fa
IEEE:
کپیروح اله محمدی، مهدی حمزه پور، و هدی حسینی فر، “بررسی رابطه بین کیفیت خدمات, رضایت مشتری و عملکرد بانکداری مشارکت در سود و زیان،” تحقیقات مالی اسلامی، vol. 2، no. 1 (پیاپی 3)، pp. 99–114، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/254980/fa