APA:
کپینیک پی، ایرج، فرحبخش، سعید، و یوسف وند، لیلا. (1395). تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر سبک های اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت, ثبات علیت, کلی بودن علیت) در دانش آموزان. راهبردهای شناختی در یادگیری، 4(7 )، 93-108. SID. https://sid.ir/paper/255105/fa
Vancouver:
کپینیک پی ایرج، فرحبخش سعید، یوسف وند لیلا. تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر سبک های اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت, ثبات علیت, کلی بودن علیت) در دانش آموزان. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1395؛4(7 ):93-108. Available from: https://sid.ir/paper/255105/fa
IEEE:
کپیایرج نیک پی، سعید فرحبخش، و لیلا یوسف وند، “تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر سبک های اسنادی و ابعاد آن (منبع علیت, ثبات علیت, کلی بودن علیت) در دانش آموزان،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 4، no. 7 ، pp. 93–108، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255105/fa