APA:
کپیاسدزاده، حسن، دلاور، علی، و درتاج، فریبرز. (1398). مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول آفرین, خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی. راهبردهای شناختی در یادگیری، 8(14 )، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/255138/fa
Vancouver:
کپیاسدزاده حسن، دلاور علی، درتاج فریبرز. مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول آفرین, خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1398؛8(14 ):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/255138/fa
IEEE:
کپیحسن اسدزاده، علی دلاور، و فریبرز درتاج، “مدلیابی روابط ساختاری اشتیاق تحصیلی دانشجویان براساس تدریس تحول آفرین, خودکارآمدی تحصیلی با میانجیگری نقش سرزندگی تحصیلی،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 8، no. 14 ، pp. 1–19، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255138/fa