APA:
کپیفاتحی پیکانی، زهرا، و شکری، امید. (1393). نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری. راهبردهای شناختی در یادگیری، 2(3)، 89-109. SID. https://sid.ir/paper/255147/fa
Vancouver:
کپیفاتحی پیکانی زهرا، شکری امید. نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1393؛2(3):89-109. Available from: https://sid.ir/paper/255147/fa
IEEE:
کپیزهرا فاتحی پیکانی، و امید شکری، “نقش میانجیگر هیجانات پیشرفت در رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و رویکردهای یادگیری،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 2، no. 3، pp. 89–109، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255147/fa