APA:
کپیخدابنده، صدیقه، درتاج، فریبرز، اسدزاده، حسن، فلسفی نژاد، محمدرضا، و ابراهیمی قوام، صغری. (1393). نقش سبک های یادگیری در تبیین انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر. راهبردهای شناختی در یادگیری، 2(3)، 55-67. SID. https://sid.ir/paper/255148/fa
Vancouver:
کپیخدابنده صدیقه، درتاج فریبرز، اسدزاده حسن، فلسفی نژاد محمدرضا، ابراهیمی قوام صغری. نقش سبک های یادگیری در تبیین انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1393؛2(3):55-67. Available from: https://sid.ir/paper/255148/fa
IEEE:
کپیصدیقه خدابنده، فریبرز درتاج، حسن اسدزاده، محمدرضا فلسفی نژاد، و صغری ابراهیمی قوام، “نقش سبک های یادگیری در تبیین انگیزه پیشرفت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 2، no. 3، pp. 55–67، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255148/fa