APA:
کپیاسلامی، محمدعلی، درتاج، فریبرز، سعدی پور، اسماعیل، و دلاور، علی. (1397). مدل یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده, عزت نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران. راهبردهای شناختی در یادگیری، 6(10 )، 57-75. SID. https://sid.ir/paper/255156/fa
Vancouver:
کپیاسلامی محمدعلی، درتاج فریبرز، سعدی پور اسماعیل، دلاور علی. مدل یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده, عزت نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1397؛6(10 ):57-75. Available from: https://sid.ir/paper/255156/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی اسلامی، فریبرز درتاج، اسماعیل سعدی پور، و علی دلاور، “مدل یابی علی اشتیاق تحصیلی؛ بر مبنای عملکرد تحصیلی حمایت شده, عزت نفس و خودکارآمدی درسی در دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه امیرکبیر تهران،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 6، no. 10 ، pp. 57–75، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255156/fa