APA:
کپیدهقانزاده، حجت، دهقانزاده، حسین، شاه علی زاده، محمد، و رستگارپور، حسن. (1396). مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مولفه ای, گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان. راهبردهای شناختی در یادگیری، 5(8 )، 93-112. SID. https://sid.ir/paper/255167/fa
Vancouver:
کپیدهقانزاده حجت، دهقانزاده حسین، شاه علی زاده محمد، رستگارپور حسن. مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مولفه ای, گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1396؛5(8 ):93-112. Available from: https://sid.ir/paper/255167/fa
IEEE:
کپیحجت دهقانزاده، حسین دهقانزاده، محمد شاه علی زاده، و حسن رستگارپور، “مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی چهار مولفه ای, گانیه و روش مرسوم در یادگیری دانش آموزان،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 5، no. 8 ، pp. 93–112، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255167/fa