APA:
کپینساییان، عباس، اسدی گندمانی، رقیه، و مرادی، محمد. (1396). مقایسه سازماندهی- برنامه ریزی, استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری. راهبردهای شناختی در یادگیری، 5(8 )، 1-13. SID. https://sid.ir/paper/255168/fa
Vancouver:
کپینساییان عباس، اسدی گندمانی رقیه، مرادی محمد. مقایسه سازماندهی- برنامه ریزی, استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1396؛5(8 ):1-13. Available from: https://sid.ir/paper/255168/fa
IEEE:
کپیعباس نساییان، رقیه اسدی گندمانی، و محمد مرادی، “مقایسه سازماندهی- برنامه ریزی, استدلال و حافظه کاری در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 5، no. 8 ، pp. 1–13، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255168/fa