APA:
کپیمشتاقی، سعید، و مویدفر، همام. (1396). نقش مولفه های سرمایه روانشناختی (امید, خوش بینی, تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان. راهبردهای شناختی در یادگیری، 5(8 )، 61-78. SID. https://sid.ir/paper/255172/fa
Vancouver:
کپیمشتاقی سعید، مویدفر همام. نقش مولفه های سرمایه روانشناختی (امید, خوش بینی, تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1396؛5(8 ):61-78. Available from: https://sid.ir/paper/255172/fa
IEEE:
کپیسعید مشتاقی، و همام مویدفر، “نقش مولفه های سرمایه روانشناختی (امید, خوش بینی, تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 5، no. 8 ، pp. 61–78، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255172/fa