APA:
کپییاری مقدم، نفیسه، دلاور، علی، درتاج، فریبرز، و حاجی علیزاده، کبری. (1398). تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش آموزان دوره ابتدایی شهر همدان. راهبردهای شناختی در یادگیری، 7(13 )، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/255184/fa
Vancouver:
کپییاری مقدم نفیسه، دلاور علی، درتاج فریبرز، حاجی علیزاده کبری. تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش آموزان دوره ابتدایی شهر همدان. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1398؛7(13 ):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/255184/fa
IEEE:
کپینفیسه یاری مقدم، علی دلاور، فریبرز درتاج، و کبری حاجی علیزاده، “تدوین مدل ساختاری درک مطلب خواندن براساس عوامل شناختی فردی دانش آموزان دوره ابتدایی شهر همدان،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 7، no. 13 ، pp. 1–20، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255184/fa