APA:
کپیطباطبایی نسب، سیدمحمد، و ماه آورپور، فهیمه. (1396). مدلسازی ساختاری عوامل موثر بر شهرت مقصد گردشگری و تاثیرآن بر ارزش ویژه برند مقصد (مطالعه موردی: شهر اصفهان). گردشگری شهری، 4(1 )، 71-86. SID. https://sid.ir/paper/255367/fa
Vancouver:
کپیطباطبایی نسب سیدمحمد، ماه آورپور فهیمه. مدلسازی ساختاری عوامل موثر بر شهرت مقصد گردشگری و تاثیرآن بر ارزش ویژه برند مقصد (مطالعه موردی: شهر اصفهان). گردشگری شهری[Internet]. 1396؛4(1 ):71-86. Available from: https://sid.ir/paper/255367/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد طباطبایی نسب، و فهیمه ماه آورپور، “مدلسازی ساختاری عوامل موثر بر شهرت مقصد گردشگری و تاثیرآن بر ارزش ویژه برند مقصد (مطالعه موردی: شهر اصفهان)،” گردشگری شهری، vol. 4، no. 1 ، pp. 71–86، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255367/fa