APA:
کپیحمیدی اطهر، مسعود. (1396). بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری (اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بنادر آبادان و خرمشهر). صنعت حمل و نقل دریایی، 3(1)، 58-66. SID. https://sid.ir/paper/255644/fa
Vancouver:
کپیحمیدی اطهر مسعود. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری (اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بنادر آبادان و خرمشهر). صنعت حمل و نقل دریایی[Internet]. 1396؛3(1):58-66. Available from: https://sid.ir/paper/255644/fa
IEEE:
کپیمسعود حمیدی اطهر، “بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت ارتباط با مشتری (اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بنادر آبادان و خرمشهر)،” صنعت حمل و نقل دریایی، vol. 3، no. 1، pp. 58–66، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255644/fa