APA:
کپیهلاله، پیام، یوسفی، همایون، و سعیدی، سیدناصر. (1395). شناسایی و بررسی عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان از خدمات بندری با استفاده از 8Ps و مدل کانو در بندر امام. صنعت حمل و نقل دریایی، 2(2)، 21-28. SID. https://sid.ir/paper/255696/fa
Vancouver:
کپیهلاله پیام، یوسفی همایون، سعیدی سیدناصر. شناسایی و بررسی عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان از خدمات بندری با استفاده از 8Ps و مدل کانو در بندر امام. صنعت حمل و نقل دریایی[Internet]. 1395؛2(2):21-28. Available from: https://sid.ir/paper/255696/fa
IEEE:
کپیپیام هلاله، همایون یوسفی، و سیدناصر سعیدی، “شناسایی و بررسی عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان از خدمات بندری با استفاده از 8Ps و مدل کانو در بندر امام،” صنعت حمل و نقل دریایی، vol. 2، no. 2، pp. 21–28، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255696/fa