APA:
کپیعی قرلو، معصومه، و بهزاد، اردوان. (1394). بررسی نقش بازاریابی اینترنتی در ایجاد معرفی بازارهای جدید با تاکید بر گردشگری مجازی (مطالعه موردی قشم). مطالعات فرهنگی و سیاسی خلیج فارس، 2(4)، 109-134. SID. https://sid.ir/paper/257146/fa
Vancouver:
کپیعی قرلو معصومه، بهزاد اردوان. بررسی نقش بازاریابی اینترنتی در ایجاد معرفی بازارهای جدید با تاکید بر گردشگری مجازی (مطالعه موردی قشم). مطالعات فرهنگی و سیاسی خلیج فارس[Internet]. 1394؛2(4):109-134. Available from: https://sid.ir/paper/257146/fa
IEEE:
کپیمعصومه عی قرلو، و اردوان بهزاد، “بررسی نقش بازاریابی اینترنتی در ایجاد معرفی بازارهای جدید با تاکید بر گردشگری مجازی (مطالعه موردی قشم)،” مطالعات فرهنگی و سیاسی خلیج فارس، vol. 2، no. 4، pp. 109–134، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/257146/fa