APA:
کپیفطین، شهاب، حسینیان، سیمین، اصغرنژادفرید، علی اصغر، و ابوالمعالی، خدیجه. (1396). ارزیابی مدل نقش مهارت حل مساله اجتماعی و سرمایه روانشناختی بر فرسودگی تحصیلی با میانجی گری کمک طلبی از همسالان و وجدان تحصیلی. پژوهشنامه روانشناسی مثبت، 3(3 (پیاپی 11) )، 75-90. SID. https://sid.ir/paper/257699/fa
Vancouver:
کپیفطین شهاب، حسینیان سیمین، اصغرنژادفرید علی اصغر، ابوالمعالی خدیجه. ارزیابی مدل نقش مهارت حل مساله اجتماعی و سرمایه روانشناختی بر فرسودگی تحصیلی با میانجی گری کمک طلبی از همسالان و وجدان تحصیلی. پژوهشنامه روانشناسی مثبت[Internet]. 1396؛3(3 (پیاپی 11) ):75-90. Available from: https://sid.ir/paper/257699/fa
IEEE:
کپیشهاب فطین، سیمین حسینیان، علی اصغر اصغرنژادفرید، و خدیجه ابوالمعالی، “ارزیابی مدل نقش مهارت حل مساله اجتماعی و سرمایه روانشناختی بر فرسودگی تحصیلی با میانجی گری کمک طلبی از همسالان و وجدان تحصیلی،” پژوهشنامه روانشناسی مثبت، vol. 3، no. 3 (پیاپی 11) ، pp. 75–90، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/257699/fa