APA:
کپیدشت بزرگی، زهرا، داداش پورآهنگر، مهری، امین الشریعه، سحر، عاشوری، جمال، و علی زاده، مرجان. (1396). تاثیر آموزش نوروفیدبک بر توجه پایدار و حافظه کاری در دانش آموزان پسر ابتدایی مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. علوم اعصاب شفای خاتم، 5(4)، 5-13. SID. https://sid.ir/paper/258011/fa
Vancouver:
کپیدشت بزرگی زهرا، داداش پورآهنگر مهری، امین الشریعه سحر، عاشوری جمال، علی زاده مرجان. تاثیر آموزش نوروفیدبک بر توجه پایدار و حافظه کاری در دانش آموزان پسر ابتدایی مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی. علوم اعصاب شفای خاتم[Internet]. 1396؛5(4):5-13. Available from: https://sid.ir/paper/258011/fa
IEEE:
کپیزهرا دشت بزرگی، مهری داداش پورآهنگر، سحر امین الشریعه، جمال عاشوری، و مرجان علی زاده، “تاثیر آموزش نوروفیدبک بر توجه پایدار و حافظه کاری در دانش آموزان پسر ابتدایی مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی،” علوم اعصاب شفای خاتم، vol. 5، no. 4، pp. 5–13، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/258011/fa