APA:
کپیخادمی، حمیده سادات، علیزاده، حمید، فرخی، نورعلی، و کاظمی، فرنگیس. (1397). تأثیر برنامه آموزش توجه مشترک بر کنش های اجرایی و تعامل اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم با کنش وری بالا. سلامت روان کودک (روان کودک)، 5(4 )، 122-134. SID. https://sid.ir/paper/258252/fa
Vancouver:
کپیخادمی حمیده سادات، علیزاده حمید، فرخی نورعلی، کاظمی فرنگیس. تأثیر برنامه آموزش توجه مشترک بر کنش های اجرایی و تعامل اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم با کنش وری بالا. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1397؛5(4 ):122-134. Available from: https://sid.ir/paper/258252/fa
IEEE:
کپیحمیده سادات خادمی، حمید علیزاده، نورعلی فرخی، و فرنگیس کاظمی، “تأثیر برنامه آموزش توجه مشترک بر کنش های اجرایی و تعامل اجتماعی کودکان مبتلا به اوتیسم با کنش وری بالا،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 5، no. 4 ، pp. 122–134، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/258252/fa