APA:
کپیسپنتا، ماندانا، عابدی، احمد، یارمحمدیان، احمد، قمرانی، امیر، و فرامرزی، سالار. (1397). تأثیر برنامه آموزش هیجانات مثبت فردریکسون بر تنظیم هیجانات دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی. سلامت روان کودک (روان کودک)، 5(4 )، 94-109. SID. https://sid.ir/paper/258267/fa
Vancouver:
کپیسپنتا ماندانا، عابدی احمد، یارمحمدیان احمد، قمرانی امیر، فرامرزی سالار. تأثیر برنامه آموزش هیجانات مثبت فردریکسون بر تنظیم هیجانات دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1397؛5(4 ):94-109. Available from: https://sid.ir/paper/258267/fa
IEEE:
کپیماندانا سپنتا، احمد عابدی، احمد یارمحمدیان، امیر قمرانی، و سالار فرامرزی، “تأثیر برنامه آموزش هیجانات مثبت فردریکسون بر تنظیم هیجانات دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 5، no. 4 ، pp. 94–109، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/258267/fa