APA:
کپینریمانی، محمد، عینی، ساناز، و تقوی، رامین. (1397). تبیین فرسودگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس خود دلسوزی و حس انسجام. سلامت روان کودک (روان کودک)، 5(1 )، 36-47. SID. https://sid.ir/paper/258434/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، عینی ساناز، تقوی رامین. تبیین فرسودگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس خود دلسوزی و حس انسجام. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1397؛5(1 ):36-47. Available from: https://sid.ir/paper/258434/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، ساناز عینی، و رامین تقوی، “تبیین فرسودگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس خود دلسوزی و حس انسجام،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 5، no. 1 ، pp. 36–47، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/258434/fa