مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

785
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اهداف تشکیل اتحاد های استراتژیک در کسب وکارهای گردشگری پزشکی ایران

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 24

چکیده

 امروزه, اتحاد های استراتژیک به عنوان یکی از اشکال برجسته همکاری, مورد توجه صاحبان کسب وکار قرار گرفته اند. در این میان, استراتژی کسب و کارهای خدماتی نظیر گردشگری, به واسطه گسستگی عناصر, کوچک و متوسط بودن مؤسسه های فعال و حساسیت بالای این دسته از صنایع نسبت به تغییرات محیطی, با اقبال بیشتری روبه رو شده است. هدف از تحقیق حاضر, شناسایی دقیق اهداف شکل گیری اتحادهای استراتژیک در گردشگری پزشکی است. بدین منظور, 17 نفر از خبرگان صنعت با استفاده از نمونه گیری گلوله برفی شناسایی شدند و داده ها از طریق مصاحبه نیمه ساختاریافته گردآوری و با استفاده از نرم افزار مکس کیو دی اِی 10, بر اساس منطق روش تحلیل مضمون, مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که اهداف شکل گیری اتحادهای استراتژیک در میان کسب وکارهای گردشگری پزشکی را می توان در هشت تم (مقوله) شامل اهداف رفع موانع قانونی, ماهیت صنعت, منافع شخصی, اهداف سازمانی, اهداف مرتبط با مشتری, اهداف استراتژیک, اهداف اقتصادی و تأمین منافع ملی جای داد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شالبافیان، علی اصغر، آقازاده، هاشم، ضرغام بروجنی، حمید، و حیدری، علی. (1397). اهداف تشکیل اتحاد های استراتژیک در کسب وکارهای گردشگری پزشکی ایران. مطالعات اجتماعی گردشگری، 6(12 )، 1-24. SID. https://sid.ir/paper/259345/fa

    Vancouver: کپی

    شالبافیان علی اصغر، آقازاده هاشم، ضرغام بروجنی حمید، حیدری علی. اهداف تشکیل اتحاد های استراتژیک در کسب وکارهای گردشگری پزشکی ایران. مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1397؛6(12 ):1-24. Available from: https://sid.ir/paper/259345/fa

    IEEE: کپی

    علی اصغر شالبافیان، هاشم آقازاده، حمید ضرغام بروجنی، و علی حیدری، “اهداف تشکیل اتحاد های استراتژیک در کسب وکارهای گردشگری پزشکی ایران،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 6، no. 12 ، pp. 1–24، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/259345/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button