APA:
کپیطاهری، مصطفی، و انصاری، آذرنوش. (1395). تاثیر ارزش ادراکی دریافت شده و حس مکان بر وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: استان همدان). مطالعات اجتماعی گردشگری، 4(8 )، 155-180. SID. https://sid.ir/paper/259353/fa
Vancouver:
کپیطاهری مصطفی، انصاری آذرنوش. تاثیر ارزش ادراکی دریافت شده و حس مکان بر وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: استان همدان). مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1395؛4(8 ):155-180. Available from: https://sid.ir/paper/259353/fa
IEEE:
کپیمصطفی طاهری، و آذرنوش انصاری، “تاثیر ارزش ادراکی دریافت شده و حس مکان بر وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: استان همدان)،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 4، no. 8 ، pp. 155–180، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/259353/fa