Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,227
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,057
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی نقش تبلیغات بر دشمن شناسی در بین اقشار مردم (موردپژوهی: شهر تهران)

صفحات

 صفحه شروع 183 | صفحه پایان 201

چکیده

 هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تاثیرگذاری تبلیغات بر دشمن شناسی در میان شهروندان شهر تهران می باشد. روش تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی, از نظر نوع روش توصیفی - همبستگی و مبتنی بر معادلات ساختاری و از نظر گردآوری اطلاعات پیمایشی (میدانی) است. جامعه آماری تحقیق حاضر شهروندان شهر تهران می باشند که با استفاده از فرمول کوکران تعداد 384 نفر و بر اساس روش نمونه گیری خوشه ای برای نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد می باشد که روایی آن توسط اساتید خبره و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفتند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل استفاده شده است. نتایج نشان دادن که تبلیغات محیطی, تبلیغات رسانه ای و تبلیغات ویروسی بر دشمن شناسی در بین شهروندان شهر تهران تاثیر معناداری دارند. هم چنین تبلیغات محیطی با ضریب تاثیر (0.82) بیش ترین تاثیر را بر دشمن شناسی دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فیض، داوود، شرفی، وحید، و آقایی، هادی. (1395). بررسی نقش تبلیغات بر دشمن شناسی در بین اقشار مردم (موردپژوهی: شهر تهران). سیاست دفاعی، 24(4 (پیاپی 96))، 183-201. SID. https://sid.ir/paper/261076/fa

    Vancouver: کپی

    فیض داوود، شرفی وحید، آقایی هادی. بررسی نقش تبلیغات بر دشمن شناسی در بین اقشار مردم (موردپژوهی: شهر تهران). سیاست دفاعی[Internet]. 1395؛24(4 (پیاپی 96)):183-201. Available from: https://sid.ir/paper/261076/fa

    IEEE: کپی

    داوود فیض، وحید شرفی، و هادی آقایی، “بررسی نقش تبلیغات بر دشمن شناسی در بین اقشار مردم (موردپژوهی: شهر تهران)،” سیاست دفاعی، vol. 24، no. 4 (پیاپی 96)، pp. 183–201، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/261076/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا