APA:
کپینساجی کامرانی، مهدی، کریمی، اوژن، محمودی میمند، محمد، و درویش، حسن. (1396). تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران. مدیریت سازمان های دولتی، 5(4 (پیاپی 20) )، 95-106. SID. https://sid.ir/paper/261455/fa
Vancouver:
کپینساجی کامرانی مهدی، کریمی اوژن، محمودی میمند محمد، درویش حسن. تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران. مدیریت سازمان های دولتی[Internet]. 1396؛5(4 (پیاپی 20) ):95-106. Available from: https://sid.ir/paper/261455/fa
IEEE:
کپیمهدی نساجی کامرانی، اوژن کریمی، محمد محمودی میمند، و حسن درویش، “تبیین مدل عوامل موثر بر ارتقاء برند گردشگری جمهوری اسلامی ایران،” مدیریت سازمان های دولتی، vol. 5، no. 4 (پیاپی 20) ، pp. 95–106، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/261455/fa