APA:
کپیآقائی پور، هاجر، وطن خواه، حمیدرضا، و غلامی حیدرآبادی، زهرا. (1396). اثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارت های اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا. توانمند سازی کودکان استثنایی، 8(21)، 75-83. SID. https://sid.ir/paper/262475/fa
Vancouver:
کپیآقائی پور هاجر، وطن خواه حمیدرضا، غلامی حیدرآبادی زهرا. اثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارت های اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1396؛8(21):75-83. Available from: https://sid.ir/paper/262475/fa
IEEE:
کپیهاجر آقائی پور، حمیدرضا وطن خواه، و زهرا غلامی حیدرآبادی، “اثربخشی آموزش تحرک و جهت یابی بر مهارت های اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان نابینا،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 8، no. 21، pp. 75–83، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262475/fa