APA:
کپیخلقی، زهرا، آقایی، اصغر، و فرهادی، هادی. (1398). اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر-درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد-فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی. توانمند سازی کودکان استثنایی، 10(4 )، 37-49. SID. https://sid.ir/paper/262526/fa
Vancouver:
کپیخلقی زهرا، آقایی اصغر، فرهادی هادی. اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر-درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد-فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1398؛10(4 ):37-49. Available from: https://sid.ir/paper/262526/fa
IEEE:
کپیزهرا خلقی، اصغر آقایی، و هادی فرهادی، “اثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر-درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد-فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 10، no. 4 ، pp. 37–49، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262526/fa