APA:
کپیابراهیمی، الناز، ارجمندنیا، علی اکبر، و افروز، غلامعلی. (1396). ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبت نگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی. توانمند سازی کودکان استثنایی، 8(22)، 79-87. SID. https://sid.ir/paper/262562/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی الناز، ارجمندنیا علی اکبر، افروز غلامعلی. ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبت نگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1396؛8(22):79-87. Available from: https://sid.ir/paper/262562/fa
IEEE:
کپیالناز ابراهیمی، علی اکبر ارجمندنیا، و غلامعلی افروز، “ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر روانشناسی مثبت نگر در افزایش رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 8، no. 22، pp. 79–87، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262562/fa