APA:
کپیشکری، لیلا، و عثمانی، هلاله. (1397). اثربخشی آموزش شایستگی اجتماعی-هیجانی بر مهارت های اجتماعی و سرمایه های روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله ای. توانمند سازی کودکان استثنایی، 9(4 )، 17-27. SID. https://sid.ir/paper/262574/fa
Vancouver:
کپیشکری لیلا، عثمانی هلاله. اثربخشی آموزش شایستگی اجتماعی-هیجانی بر مهارت های اجتماعی و سرمایه های روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله ای. توانمند سازی کودکان استثنایی[Internet]. 1397؛9(4 ):17-27. Available from: https://sid.ir/paper/262574/fa
IEEE:
کپیلیلا شکری، و هلاله عثمانی، “اثربخشی آموزش شایستگی اجتماعی-هیجانی بر مهارت های اجتماعی و سرمایه های روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال نافرمانی مقابله ای،” توانمند سازی کودکان استثنایی، vol. 9، no. 4 ، pp. 17–27، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262574/fa