APA:
کپیقاسمی، منیره، و قاضی میرسعید، سیدجواد. (1395). تعیین عناصر ارتباطی در مارک ایران بر اساس روابط مطرح در موجودیت های گروه اول الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی. مدیریت اطلاعات، 1(1-2)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/262673/fa
Vancouver:
کپیقاسمی منیره، قاضی میرسعید سیدجواد. تعیین عناصر ارتباطی در مارک ایران بر اساس روابط مطرح در موجودیت های گروه اول الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی. مدیریت اطلاعات[Internet]. 1395؛1(1-2):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/262673/fa
IEEE:
کپیمنیره قاسمی، و سیدجواد قاضی میرسعید، “تعیین عناصر ارتباطی در مارک ایران بر اساس روابط مطرح در موجودیت های گروه اول الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی،” مدیریت اطلاعات، vol. 1، no. 1-2، pp. 1–14، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262673/fa