مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,064
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

506
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تعیین عناصر ارتباطی در مارک ایران بر اساس روابط مطرح در موجودیت های گروه اول الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 14

چکیده

 تغییرات در سمت وسوی رشد فناوری به همراه تغییرات در اقتصاد جهانی باعث شده اند که شرکت های کوچک و متوسط از اهمیت روزافزونی در توسعه اقتصاد کشورها برخوردار شوند. این شرکت ها برای موفقیت در فضای رقابتی باید کیفیت محصولات و فرایندهای مدیریتی خود را هم زمان با کاهش هزینه ها بهبود بخشند. به همین منظور نیز کاربرد فناوری اطلاعات در آنها الزامی است. مطالعات نشان می دهند که هر چند این شرکت ها می توانند از فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک سود برند, اما برای بهره مندی از این مزایا و موفقیت در کاربرد این فناوری نیاز به تامین شرایطی خاص دارند.وجود چنین واقعیت هایی باعث شده است که مطالعات و پژوهش های زیادی به شناخت عوامل موثر بر کاربرد این فناوری در شرکت های کوچک و متوسط اختصاص یابند که در این مقاله به بررسی آنها پرداخته می شود. به این منظور ابتدا نقش شرکتهای کوچک و متوسط در توسعه اقتصادی تبیین و سپس به کاربردهای فناوری اطلاعات در آنها پرداخته می شود. در ادامه نیز پژوهش هایی که به بررسی عوامل موثر بر کاربرد این فناوری در این شرکت ها پرداخته اند, معرفی و نتایج آنها در قالب مدل تغییر «پتیگرو» و «ویپ» دسته بندی و ارائه می شوند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قاسمی، منیره، و قاضی میرسعید، سیدجواد. (1395). تعیین عناصر ارتباطی در مارک ایران بر اساس روابط مطرح در موجودیت های گروه اول الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی. مدیریت اطلاعات، 1(1-2)، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/262673/fa

    Vancouver: کپی

    قاسمی منیره، قاضی میرسعید سیدجواد. تعیین عناصر ارتباطی در مارک ایران بر اساس روابط مطرح در موجودیت های گروه اول الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی. مدیریت اطلاعات[Internet]. 1395؛1(1-2):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/262673/fa

    IEEE: کپی

    منیره قاسمی، و سیدجواد قاضی میرسعید، “تعیین عناصر ارتباطی در مارک ایران بر اساس روابط مطرح در موجودیت های گروه اول الگوی ملزومات کارکردی پیشینه های کتابشناختی،” مدیریت اطلاعات، vol. 1، no. 1-2، pp. 1–14، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262673/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button