APA:
کپیسیدصالحی، محمد، و یونسی، جلیل. (1394). تبیین نقش خودکارآمدی تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت اجتماعی, خودپنداره تحصیلی و ویژگی های شخصیتی: مدل سازی معادلات ساختاری. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 3(9 )، 7-20. SID. https://sid.ir/paper/262902/fa
Vancouver:
کپیسیدصالحی محمد، یونسی جلیل. تبیین نقش خودکارآمدی تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت اجتماعی, خودپنداره تحصیلی و ویژگی های شخصیتی: مدل سازی معادلات ساختاری. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1394؛3(9 ):7-20. Available from: https://sid.ir/paper/262902/fa
IEEE:
کپیمحمد سیدصالحی، و جلیل یونسی، “تبیین نقش خودکارآمدی تحصیلی بر عملکرد و انگیزش تحصیلی مبتنی بر حمایت اجتماعی, خودپنداره تحصیلی و ویژگی های شخصیتی: مدل سازی معادلات ساختاری،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 3، no. 9 ، pp. 7–20، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262902/fa