APA:
کپیاسکندری، سجاد، کاکابرایی، کیوان، امیری، حسن، و حسینی، سیده السادات. (1398). اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت های خواندن, برنامه ریزی و سازماندهی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 7(3 (پیاپی 27) )، 89-97. SID. https://sid.ir/paper/262915/fa
Vancouver:
کپیاسکندری سجاد، کاکابرایی کیوان، امیری حسن، حسینی سیده السادات. اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت های خواندن, برنامه ریزی و سازماندهی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1398؛7(3 (پیاپی 27) ):89-97. Available from: https://sid.ir/paper/262915/fa
IEEE:
کپیسجاد اسکندری، کیوان کاکابرایی، حسن امیری، و سیده السادات حسینی، “اثربخشی آموزش حافظه فعال بر بهبود مهارت های خواندن, برنامه ریزی و سازماندهی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری خاص،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 7، no. 3 (پیاپی 27) ، pp. 89–97، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262915/fa