APA:
کپیمهدوی راد، حجت، فرزاد، ولی اله، و کوشکی، شیرین. (1398). تبیین مدل عملکرد تحصیلی بر اساس انگیزش تحصیلی, اهداف پیشرفت, خودکارآمدی تحصیلی با میانجی گری درگیری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 7(3 (پیاپی 27) )، 23-36. SID. https://sid.ir/paper/262918/fa
Vancouver:
کپیمهدوی راد حجت، فرزاد ولی اله، کوشکی شیرین. تبیین مدل عملکرد تحصیلی بر اساس انگیزش تحصیلی, اهداف پیشرفت, خودکارآمدی تحصیلی با میانجی گری درگیری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1398؛7(3 (پیاپی 27) ):23-36. Available from: https://sid.ir/paper/262918/fa
IEEE:
کپیحجت مهدوی راد، ولی اله فرزاد، و شیرین کوشکی، “تبیین مدل عملکرد تحصیلی بر اساس انگیزش تحصیلی, اهداف پیشرفت, خودکارآمدی تحصیلی با میانجی گری درگیری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 7، no. 3 (پیاپی 27) ، pp. 23–36، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262918/fa