APA:
کپیکابینی مقدم، سلیمان، انتصارفومنی، غلامحسین، حجازی، مسعود، و اسدزاده، حسن. (1398). مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد های یادگیری خودگردان و کمک خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 7(3 (پیاپی 27) )، 77-88. SID. https://sid.ir/paper/262919/fa
Vancouver:
کپیکابینی مقدم سلیمان، انتصارفومنی غلامحسین، حجازی مسعود، اسدزاده حسن. مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد های یادگیری خودگردان و کمک خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1398؛7(3 (پیاپی 27) ):77-88. Available from: https://sid.ir/paper/262919/fa
IEEE:
کپیسلیمان کابینی مقدم، غلامحسین انتصارفومنی، مسعود حجازی، و حسن اسدزاده، “مقایسه اثربخشی آموزش راهبرد های یادگیری خودگردان و کمک خواهی بر افزایش سرزندگی تحصیلی و وجدان تحصیلی دانش آموزان اهمال کار،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 7، no. 3 (پیاپی 27) ، pp. 77–88، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/262919/fa