APA:
کپینصیری، مرضیه، میکاییلی منیع، فرزانه، و عیسی زادگان، علی. (1396). بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده, مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه). پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 5(1 (پیاپی 17) )، 9-22. SID. https://sid.ir/paper/263004/fa
Vancouver:
کپینصیری مرضیه، میکاییلی منیع فرزانه، عیسی زادگان علی. بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده, مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه). پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1396؛5(1 (پیاپی 17) ):9-22. Available from: https://sid.ir/paper/263004/fa
IEEE:
کپیمرضیه نصیری، فرزانه میکاییلی منیع، و علی عیسی زادگان، “بررسی روابط ساختاری دشواری ادراک شده, مقایسه اجتماعی و خودپنداره تحصیلی با سازگاری تحصیلی (مطالعه موردی: دانشجویان کارشناسی دانشگاه ارومیه)،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 5، no. 1 (پیاپی 17) ، pp. 9–22، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/263004/fa