APA:
کپیسپهریان آذر، فیروزه. (1395). تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ ساو بر نیازهای اساسی روان شناختی دانش آموزان. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 4(13 )، 21-30. SID. https://sid.ir/paper/263012/fa
Vancouver:
کپیسپهریان آذر فیروزه. تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ ساو بر نیازهای اساسی روان شناختی دانش آموزان. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی[Internet]. 1395؛4(13 ):21-30. Available from: https://sid.ir/paper/263012/fa
IEEE:
کپیفیروزه سپهریان آذر، “تأثیر روش یادگیری مشارکتی جیگ ساو بر نیازهای اساسی روان شناختی دانش آموزان،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، vol. 4، no. 13 ، pp. 21–30، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/263012/fa