مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,014
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

3,099
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی نوروتراپی بر اختلالات یادگیری خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعال

صفحات

 صفحه شروع 60 | صفحه پایان 68

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جعفری ندوشن، علی، بیدکی، رضا، جعفری ندوشن، زهرا، میرحسینی، حمید، صابری حسین آباد، مصطفی، و کریمی، مریم. (1395). اثربخشی نوروتراپی بر اختلالات یادگیری خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعال. روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 3(3 )، 60-68. SID. https://sid.ir/paper/263363/fa

    Vancouver: کپی

    جعفری ندوشن علی، بیدکی رضا، جعفری ندوشن زهرا، میرحسینی حمید، صابری حسین آباد مصطفی، کریمی مریم. اثربخشی نوروتراپی بر اختلالات یادگیری خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعال. روانشناسی و روانپزشکی شناخت[Internet]. 1395؛3(3 ):60-68. Available from: https://sid.ir/paper/263363/fa

    IEEE: کپی

    علی جعفری ندوشن، رضا بیدکی، زهرا جعفری ندوشن، حمید میرحسینی، مصطفی صابری حسین آباد، و مریم کریمی، “اثربخشی نوروتراپی بر اختلالات یادگیری خواندن و نوشتن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / بیش فعال،” روانشناسی و روانپزشکی شناخت، vol. 3، no. 3 ، pp. 60–68، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/263363/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button