APA:
کپیاحمدی، طاهر، غباری بناب، باقر، و آذرنییاد، آرش. (1395). اثر بخشی بازآموزی اسنادی بر انگیزه پیشرفت و سبک اسنادی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 3(4 )، 97-110. SID. https://sid.ir/paper/263377/fa
Vancouver:
کپیاحمدی طاهر، غباری بناب باقر، آذرنییاد آرش. اثر بخشی بازآموزی اسنادی بر انگیزه پیشرفت و سبک اسنادی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. روانشناسی و روانپزشکی شناخت[Internet]. 1395؛3(4 ):97-110. Available from: https://sid.ir/paper/263377/fa
IEEE:
کپیطاهر احمدی، باقر غباری بناب، و آرش آذرنییاد، “اثر بخشی بازآموزی اسنادی بر انگیزه پیشرفت و سبک اسنادی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص،” روانشناسی و روانپزشکی شناخت، vol. 3، no. 4 ، pp. 97–110، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/263377/fa