APA:
کپیرضایی، اکبر، و بهادری خسروشاهی، جعفر. (1398). نقش ارزیابی های شناختی و باورهای معرفت شناختی در پیش بینی درگیری تحصیلی دانشجویان. روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 6(3 )، 59-70. SID. https://sid.ir/paper/263418/fa
Vancouver:
کپیرضایی اکبر، بهادری خسروشاهی جعفر. نقش ارزیابی های شناختی و باورهای معرفت شناختی در پیش بینی درگیری تحصیلی دانشجویان. روانشناسی و روانپزشکی شناخت[Internet]. 1398؛6(3 ):59-70. Available from: https://sid.ir/paper/263418/fa
IEEE:
کپیاکبر رضایی، و جعفر بهادری خسروشاهی، “نقش ارزیابی های شناختی و باورهای معرفت شناختی در پیش بینی درگیری تحصیلی دانشجویان،” روانشناسی و روانپزشکی شناخت، vol. 6، no. 3 ، pp. 59–70، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/263418/fa