مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,367
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,025
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مردم، رسانه های جریان اصلی و مصرف رسانه های نوین، پیمایش مصرف، اعتماد، رضایت و مشارکت رسانه ای شهروندان تهرانی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 33

چکیده

 بعد از انقلاب ارتباطات و اطلاعات و ظهور رسانه های نوین, انحصار رسانه های جریان اصلی از دست رفت و مردم با ابزارهای بسیار متنوع تری روبه رو شدند. پژوهش حاضر, به پیمایش مصرف و میزان اعتماد و رضایت و مشارکت رسانه ای شهروندان تهرانی می پردازد که با ابزار پرسشنامه بسته در میان مناطق مختلف تهران انجام شده است. پیمایش نشان می دهد که استفاده رسانه های جریان اصلی روزنامه, رادیو, تلویزیون و خبرگزاری در میان افرادی با ویژگی های شخصی متفاوت چندان تفاوتی با هم ندارد اما افرادی با تحصیلات بالاتر یا سن پایین تر به طور معنی داری متفاوت از دیگران رسانه های نوین را مصرف می کنند. همچنین پیمایش مشخص می کند که مصرف رسانه های نوین در میزان زمان مصرف رسانه های جریان اصلی اثرگذار بوده اما در میزان رضایت یا اعتماد یا اثرگذاری آن ها چندان نقشی نداشته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    باستانی، سوسن، خانیکی، هادی، و ارکان زاده یزدی، سعید. (1397). مردم, رسانه های جریان اصلی و مصرف رسانه های نوین, پیمایش مصرف, اعتماد, رضایت و مشارکت رسانه ای شهروندان تهرانی. مطالعات رسانه های نوین، 4(14 )، 1-33. SID. https://sid.ir/paper/264661/fa

    Vancouver: کپی

    باستانی سوسن، خانیکی هادی، ارکان زاده یزدی سعید. مردم, رسانه های جریان اصلی و مصرف رسانه های نوین, پیمایش مصرف, اعتماد, رضایت و مشارکت رسانه ای شهروندان تهرانی. مطالعات رسانه های نوین[Internet]. 1397؛4(14 ):1-33. Available from: https://sid.ir/paper/264661/fa

    IEEE: کپی

    سوسن باستانی، هادی خانیکی، و سعید ارکان زاده یزدی، “مردم, رسانه های جریان اصلی و مصرف رسانه های نوین, پیمایش مصرف, اعتماد, رضایت و مشارکت رسانه ای شهروندان تهرانی،” مطالعات رسانه های نوین، vol. 4، no. 14 ، pp. 1–33، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/264661/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button