APA:
کپیزمانی، زینب، حقیقی نسب، منیژه، و زرندیان، ندا. (1398). بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو ه های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد. مطالعات رسانه های نوین، 5(17 )، 265-296. SID. https://sid.ir/paper/264693/fa
Vancouver:
کپیزمانی زینب، حقیقی نسب منیژه، زرندیان ندا. بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو ه های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد. مطالعات رسانه های نوین[Internet]. 1398؛5(17 ):265-296. Available from: https://sid.ir/paper/264693/fa
IEEE:
کپیزینب زمانی، منیژه حقیقی نسب، و ندا زرندیان، “بررسی رابطه درگیرسازی مشتری در گرو ه های گردشگری رسانه اجتماعی با تصویر و انتخاب مقصد،” مطالعات رسانه های نوین، vol. 5، no. 17 ، pp. 265–296، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/264693/fa