APA:
کپیرمضانی، یوسف، عارف، معصومه، و شاه تقی، مهدیه. (1399). حفظ مشتری در صنعت گردشگری پزشکی: تبیین روابط بین کیفیت, رضایت, اعتماد و قیمت منطقی. تصویر سلامت، 11(1 )، 31-39. SID. https://sid.ir/paper/265185/fa
Vancouver:
کپیرمضانی یوسف، عارف معصومه، شاه تقی مهدیه. حفظ مشتری در صنعت گردشگری پزشکی: تبیین روابط بین کیفیت, رضایت, اعتماد و قیمت منطقی. تصویر سلامت[Internet]. 1399؛11(1 ):31-39. Available from: https://sid.ir/paper/265185/fa
IEEE:
کپییوسف رمضانی، معصومه عارف، و مهدیه شاه تقی، “حفظ مشتری در صنعت گردشگری پزشکی: تبیین روابط بین کیفیت, رضایت, اعتماد و قیمت منطقی،” تصویر سلامت، vol. 11، no. 1 ، pp. 31–39، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/265185/fa