مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,316
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

999
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی مقالات بازاریابی ورزشی نشریات علمی- پژوهشی با استفاده از تحلیل استنادی و محتوایی

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 72

چکیده

 هدف پژوهش حاضر بررسی مقالات بازاریابی ورزشی نشریات علمی- پژوهشی با استفاده از تحلیل استنادی و محتوایی بود. جامعه آماری کلیه مقالات حوزه بازاریابی ورزشی نشریات علمی پژوهشی ایران بود (n=62). ابزار تحقیق برگه کدگذاری بود که روایی آن را استادان متخصص تایید کردند, و ضریب توافق بین کدگذاران بر اساس آزمون اسکات 0.87 به دست آمد. از 184 نویسنده, بیشترین تعداد (79.9 درصد) را مردان, افراد با رتبه علمی استادیار (29.9 درصد), و با وابستگی به دانشگاه تهران (26.1درصد) تشکیل می دادند. بیشترین مقالات (24.2 درصد) در نشریات مدیریت ورزشی و مطالعات مدیریت ورزشی منتشر شده بود. روش آمار توصیفی با 27.8 درصد, بیشترین روش آماری استفاده شده در مقالات و بیشترین گرایش موضوعی (24.2 درصد) مربوط به حمایت مالی در ورزش بود. میانگین ضریب همکاری 0.49 درصد نشان دهنده میزان همکاری نسبتا مطلوب نویسندگان بود و مقالات با سه نویسنده 37.1 درصد مقالات را در برمی گرفت. بیشترین استنادات به مقالات (65.3 درصد) و از نظر زبان به منابع لاتین (72.7 درصد) بود. با توجه به یافته ها توصیه می شود که در انتشار مقالات حوزه های مختلف بازاریابی ورزشی تعادل بیشتری رعایت شود و محققان از روش های آمار استنباطی در پژوهش های خود بیشتر استفاده کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خداپرست، محبوبه، و سلیمی، مهدی. (1394). بررسی مقالات بازاریابی ورزشی نشریات علمی- پژوهشی با استفاده از تحلیل استنادی و محتوایی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 3(10 )، 57-72. SID. https://sid.ir/paper/266746/fa

    Vancouver: کپی

    خداپرست محبوبه، سلیمی مهدی. بررسی مقالات بازاریابی ورزشی نشریات علمی- پژوهشی با استفاده از تحلیل استنادی و محتوایی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1394؛3(10 ):57-72. Available from: https://sid.ir/paper/266746/fa

    IEEE: کپی

    محبوبه خداپرست، و مهدی سلیمی، “بررسی مقالات بازاریابی ورزشی نشریات علمی- پژوهشی با استفاده از تحلیل استنادی و محتوایی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 3، no. 10 ، pp. 57–72، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266746/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button