مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

870
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

742
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل تاثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجی گری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی

صفحات

 صفحه شروع 93 | صفحه پایان 104

چکیده

 هدف از این مطالعه ارائه مدلی به منظور ارزیابی ارتقای ارزش ویژه برند بر اساس تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با تاکید بر نقش میانجی گری رفتار شهروندی برند بود. با استناد به اطلاعات کارگزینی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سال 1394, جامعه آماری پژوهش حاضر شامل 123 نفر از کارکنان بود. حجم نمونه نیز به همین تعداد در نظر گرفته شد. این پژوهش از نوع کاربردی است و به شیوه پیمایشی اجرا شد. ابزار اندازه گیری آزمودنی ها پرسشنامه های محقق ساخته تبلیغ توصیه ای, وفاداری برند و رفتار شهروندی برند و پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند بود که پایایی پرسشنامه ها به ترتیب 0.84, 0.79, 0.82 و 0.80 برآورد شد. برای آزمون مدل مفهومی پژوهش از مدلسازی معادلات ساختاری مبتنی بر روش حداقل مربعات جزیی با کمک نرم افزار آماری AMOS استفاده شد. یافته های حاصل از تحلیل داده ها نشان داد تبلیغ توصیه ای برند بر ارزش ویژه برند و تبلیغ توصیه ای برند بر رفتار شهروندی برند تاثیر معناداری ندارند, درصورتی که وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند و وفاداری به برند بر رفتار شهروندی برند تاثیر معناداری دارند. به نظر می رسد شیوه تبلیغ, رفتار و وفاداری کارکنان نسبت به برند سازمان عاملی موثر در ارتقای ارزش ویژه برند سازمان است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضوی، سیدمحمدجواد، و عظیم زاده، سیدمرتضی. (1395). ارائه مدل تاثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجی گری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 4(15 )، 93-104. SID. https://sid.ir/paper/266762/fa

    Vancouver: کپی

    رضوی سیدمحمدجواد، عظیم زاده سیدمرتضی. ارائه مدل تاثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجی گری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1395؛4(15 ):93-104. Available from: https://sid.ir/paper/266762/fa

    IEEE: کپی

    سیدمحمدجواد رضوی، و سیدمرتضی عظیم زاده، “ارائه مدل تاثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجی گری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 4، no. 15 ، pp. 93–104، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266762/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button