APA:
کپیرضوی، سیدمحمدجواد، و عظیم زاده، سیدمرتضی. (1395). ارائه مدل تاثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجی گری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 4(15 )، 93-104. SID. https://sid.ir/paper/266762/fa
Vancouver:
کپیرضوی سیدمحمدجواد، عظیم زاده سیدمرتضی. ارائه مدل تاثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجی گری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1395؛4(15 ):93-104. Available from: https://sid.ir/paper/266762/fa
IEEE:
کپیسیدمحمدجواد رضوی، و سیدمرتضی عظیم زاده، “ارائه مدل تاثیر تبلیغ توصیه ای و وفاداری به برند با نقش میانجی گری رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 4، no. 15 ، pp. 93–104، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266762/fa